15 Ekim 2017 Pazar

Kakaolu Avokadolu ve Muzlu Puding

Çikolata krizlerinde korkusuzca ve gönül rahatlığıyla yiyebileceğimiz ayrıca lezzetin keyfini çıkarırken bir yandan bir sürü mineral ve vitamin alabileceğimiz mis gibi bir pudinge ne dersiniz?😋  Çoğu tarifimde dikkat ettiğim konulardan biri olan pratik hazırlama süreci elbette kakaolu pudingimiz için de geçerli.
Avokado gerçek bir hormon düzenleyici arkadaşlar.Menümüze mümkün olduğunca katmaya çalışalım ki kendisinden azami derecede faydalanabilelim. Tabiiki hindistan cevizini de bu tarifte ihmal etmemeye çalıştım.Gördüğünüz gibi yağını, sütünü,kendisini bir şekilde özellikle de tatlılarda kullanmaya çalışıyorum.😊

İçindekiler:

  • 1 olgun avokado
  • 2 olgun muz
  • 1,5 yemek kaşığı kakao
  • 3 yemek kaşığı  hindistan cevizi yağı
  • 4 yemek kaşığı süt
  • 1 çay kaşığı vanilya özütü (veya tozu)
  • 1/2 çay kaşığı tarçın


Yapılışı:

Tüm malzemeleri blendırda karıştırıp servis kaplarına alın. Arzunuza göre bir saat kadar buzdolabında bekletebilirsiniz.

Öneriler:

  • Kakao miktarını arttırabilirsiniz.Mesela ben çikolata düşkünü olduğum için 1,5 yerine 2 kaşık kullandım.😊Ama daha fazlasını önermem.
  • Ölçüler iki kaselik. İsterseniz ölçüleri iki katına çıkarabilirsiniz. Şunu hatırlatmak isterim ki çikolatalı pudingimiz buzdolabında uzun süre saklanacak bir tatlı değil.Aynı gün tüketmenizi tavsiye ederim.
  • İnek sütü yerine hindistan cevizi sütü kullanabilirsiniz.
  • Vanilyayla ilgili bir hatırlatmada bulunmak istiyorum.İçindeki yoğun katkı maddelerinden dolayı paket vanilya tozunu kullanmamanızı  öneririm.


Afiyet olsun...

Kaynak: to sımplyınspıre.com
Özet Çeviri: Peyruze Ensari

4 yorum:

  1. Bir sure uzak kalip evime dondugumde tarifine cok uyan olgun muz ve avakadom oldugunu gordum. Mutlaka yapacagim. Sadece merak ettigim şu ki kakaoda da gluten olma ihtimali var mi? Uzèinde "glutensiz" yazan kakao mu kullanmak lazim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Pervincim
      Hatırlattığın için teşekkür ederim,evet kakao satın alırken glutensiz ibaresine dikkat etmek lazım.Pudingi yaptıktan sonra
      da yorumunu mutlaka bekliyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. Muhteşem Bir tarif ...

    Kakaolu Avokadolu ve Muzlu Pudingin tanıda baktıktan sonra beğenmeme şansı yok idea ediyorum satışa konulsa rekor kırar ....

    Takibe devam ...

    YanıtlaSil
  3. Kakao muz çok sevdiğim ikili süper tarif harika bir tarif

    YanıtlaSil