21 Ekim 2017 Cumartesi

Diyet demişken...

Ben bu diyet türlerini okuduğumda bir türlü anlamadığım bir problemimi çözmüş oldum.  Diyetisyen kontrolünde defalarca uyguladığım diyetlerin ( klasik kalori diyetleri ) sonrasında ben hep hastalandım😔 Bunu ne doktorlara ne de diyetisyenlere bir türlü izah edemiyordum.Meğer benim kalori diyeti uygulamamam gerekiyormuş.😕



HAŞİMATODA  ANTİKORLARIN  AZALMASINA  YARDIMCI   5  DİYET

1-Eleme Diyeti

çoklu gıda hassasiyetiniz varsa uygulayın
Astım/Egzema veya kaşıntı/şişkinlik/kurdeşen

2-Otoimmün Paleo Diyeti

Çoklu otoimmün rahatsızlıklar veya birçok karmaşık hastalıklarınız varsa uygulayın

3-Gluten Diyeti

Haşimato hastalığınız varsa ,özellikle ailenizde çölyak hastalığı hikayesi vey diğer otoimmün rahatsızlıklar varsa başlayın

4-Paleo Diyeti

Akne, depresyon,yorgunluk, kaygı, gastrolojik hastalıklar, kronik kabızlık varsa uygulayın.

5-Düşük FODMAP Diyeti

Hassas barsak sendromu (SIBO), maya hassasiyeti veya kandida sorunu varsa uygulayın



HAŞİMATOYU  DAHA DA KÖTÜYE GÖTÜRECEK DİYETLER

1-Yağ kısan diyetler

2-Çok düşük karbonhidrat diyetleri, ketojenik diyet

3-Bütün kalori diyetleri 👈(Buraya dikkatinizi çekmek istiyorum!!!)


Çeviri: Peyruze Ensari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder