9 Ekim 2017 Pazartesi



Benim Hikayem...

Doktorunuz size tiroid tedavinizle ilgili doğru yönlendirmeyi yapıyor mu?
İşte tipik bir durum:
Size tiroid rahatsızlığı teşhisi konulur ve doktorunuz bir reçete yazacağını söyler ya da radyoaktif iyot tedavi programı hazırlar veya sizi bir cerraha yönlendirir.Eğer alternatif bir tedavi şansı olup olmadığını öğrenmek isteyecek olursanız sizi başından savıverir.İma edilen şudur: size yapılması gerken şey söylenmiştir ve başka da alternatif yoktur…
‘This is how you kill a thyroid pation’  by Mary Shomon
Verywell.com
        Ben bir de bundan önce bir aşama yaşadım! 2002 yılında boynumda ve boğazımda ağrılardan şikayet etmeye başladım ve farkettim ki boğazımın alt iki yanında elle de hissedilen bir iki şişlik var.Ertelemeden doktora gittiğimizde doktor bir boğaz enfeksiyonu geçirmekte olduğumu söyledi ve derhal ‘antibioyotik’ tedavisi başlattı !! Bir ay sonra tekrar gittiğimde şikayetlerimin geçmediğini sürekli bir yorgunluk ve bitkinlik halimin olduğunu,rutin hayatımı sürdürmede sıkıntı çektiğimi anlatmaya çalıştım. Ancak nafile; cevap kesin ve net: psikolojik olma ihtimali yüksek!!
        Eşimle birbirimizin yüzüne bakakaldık !

Devam edecek...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder