5 Ekim 2017 Perşembe

Merhabalar



Öncelikle Blogu açmam için teşvik ve desteğinden dolayı  canım arkadaşım Pervin AVŞAR ‘a Teşekkür ediyorum.

Hipotriodi, Haşimato, Hipertiroidi Hastalarına seslenmek istiyorum : ÇARESİZ DEĞİLİZ…! İlerleyen zamanlarda paylaşımlarımı takip ettikçe çözümsüz gibi gözüken bu hastalıklarla mücadelede kendinize olan güveninizin artacağından şüpheniz olamasın.

Şunu bilmenizi isterim ki ben Profesyonel bir aşçı ya da tıp Doktoru değilim. Ancak bunlardan çok daha önemli bir özelliğim var. Ben “HİPOTİROİDİ” hastasıyım ! Onbeş yıl boyunca gerek Doktor ve hastane serüvenleri olarak gerek aile içerisinde ve çevremde anlaşılamama duygusu gibi çok ciddi çaresizlik aşamalarından geçmiş bir TİROİD hastası !

Amacım bu hastalıkla mücadele eden Hanımlara ve Beylere kendi tecrübelerimi ve araştırmalarımı aktarıp, bir kitap yayınlayarak sesimi duyurmaktı aslında. Ancak az önce teşekkürlerimi sunduğum sevgili arkadaşımın tavsiyesiyle daha hızlı ve daha geniş bir kitleye ulaşabileceğim düşüncesiyle önce Sosyal Medya dedim.

Özellikle takip ettiğim yabancı yayınların hemen hemen hepsi Tiroid hastalarının Gluteni hayatından çıkarması üzerineydi. Bu yüzden denediğim, tadıp, tattırıp ve olumlu dönüş aldığım “Glutensiz ve Sağlıklı Tarifleri” sizlere sunmak istedim.  Bu blog ‘ta bu tariflerin yanı sıra zaman zaman yine yabancı yayınlardan yapacağım çevirileri, önerileri, bilimsel araştırmaları ve bire bir kendi tecrübelerimi paylaşarak bu sinsi hastalıkla beraberce mücadele etmek istedim.

Bu hastalıklarla ilgili sizlerin hayatınızda yaşamış olduğunuz sıkıntıları ya da olumlu durumları benimle paylaşmanızı dört gözle bekleyeceğim ; Çünkü bu sayede  elde ettiğimiz bilgileri daha geniş kitlelere yayarak tüm olumsuzlukları  birlikte ortadan kaldırabileceğimize inanıyorum.

15 yorum:

  1. Glutensiz tariflerini özlemle bekliyorum. Ayrica web günceni kutluyorum, artik çaresiz degiliz 😉

    YanıtlaSil
  2. Merakla paylaşımlarınızı ve yorumlarınız takip ediyor olacağım.

    YanıtlaSil
  3. Her yaptığını beğeniyle tadan birisi olarak glutensiz tariflerinin bu hastalıklarla mücadele etmede herkese yardımcı olacağına ve damaklarını şenlendireceğine hiç şüphem yok artık bu diyetlere mahkum hastalarında hayatlarında lezzetli bir sayfa açılıyor. 🙂😋

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim Peyruzecim.Emeğine sağlık.Ben de birtakım rahatsızlıklarım nedeniyle glütensiz tarifler bulup denemeyi düşünürken sayfanı gördüm ve çok sevindim.Güzel tariflerin için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Bir çok insan için faydalı ve lezettli bir blog olucak, şimdiden herkese afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bende bir hipotiroid hastası olarak yaptığınız bu başarıdan dolayı sizi tebrik eder başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Hayirli olsun Peyruze Hanım. Hasta olunmasada bu konuda duyarlı olmak çok onemli. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Merakla tarifleri bekliyoruz.diyet uygulamasak da sağlıklı tariflere hepimizin ihtiyacı var.hem de lezizzz...lezzete kim hayır diyebilir ki :) Toplu halde bir yerde bulmak da hayli kolaylık olacak.
    Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle hayırlısı olsun diyorum:)) özellikle bu alanda ilgilenenleri leziz ve sağlıklı tatlar bekliyor herşeyden önce el lezzeti diye de birşey var 😋

    YanıtlaSil
  10. Bazı insanlar ne yapsa yenir, eli lezzetlidir denir, en basit yemek bile farklı gelir. İşte sevgili Halacım sen de onlardansın.��Ama burda zaten bildiğimiz lezzetli ve sağlıklı tariflerini ihtiyacı olan herkesin yaşam kalitesini yükseltme, düzeltme anlamındaki gayretin ve paylaşım fikrin tek kelimeyle HARİKA... ����Merakla yeni paylaşımları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  11. her anını birlikte yaşadığımız zorlukların neticesinde fikri ortaya çıkan bu bloğun kurulmasına çok sevindim.İnanıyorum ve biliyorumki yaptığı her işi özenle yapıp alanında birçok başarıya imza atan bu bloktada başarılarına yeni bir sayfa ekleyecektir.Bende bu işin lezzetlerini tatma tarafında olduğum için kendimi şanslı hissediyorum.Herkese hayırlı olsun.

    Murat Ensari

    YanıtlaSil
  12. Öğrenme ve öğretme aşkını, her zaman hayata yenilik katmanı, kaliteli yaşam ve sağlıklı beslenmeden yana olmanı, damak tadına hitap eden leziz ve bir o kadar da sağlıklı tariflerini, tiroid hastalarını anlamanı ve onlarla uzun uğraşlar sonucu edindiğin kıymetli bilgi ve araştırmalarını hevesle paylaşmanı, ben de bir o kadar heyecanla takip edeceğim... Bu bloğun geniş bir kitleye ulaşacağı ve herkesin faydalanıp keyifle okuyacağı, pek çok yeni şey öğreneceği inancındayım... Bu harika bloğu tıkladıysanız şanslısınız! Size sağlıklı ve lezzetli bir pencereden bakma fırsatı doğdu 😊

    YanıtlaSil
  13. Canım arkadaşım,bloğun hayırlı olsun. Gerçekten müthiş bir iş çıkarıyorsun.Verdiğin bilgilerden ve tariflerinden çok etkilendim. Yazdıkların kafamdaki karmaşayı giderdi.Beslenmeyle ilgili olarak bir yol haritası çizmemi sağladığın için teşekkür ederim.Bloğunu hevesle takip edeceğim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için çok değerli olan yorumlarınız kesinlikle gayretimi arttıracaktır.Umarım gerçek amacıma ulaşır,birilerine ilaç olabilirim.Her zaman yanımda hissettirdiniz,sonsuz teşekkürler güzel arkadaşım.

      Sil