30 Aralık 2017 Cumartesi











''Dünü toprağa gömmezseniz yarınlarınız çiçek açmaz.''
La Edri

Bırakın tüm sıkıntılar ve üzüntüler geçmişte kalsın.
Mutlu yıllar ve yarınlar diliyorum, sevgiyle kalın efendim...💓

Hindistan cevizinden vazgeçemiyorum, hem lezzeti hem de malum faydalarından dolayı tariflerimin baş tacı oldu😊 Yine hindistan cevizi unu ve hindistan cevizi yağı kullanılan son derce başarılı ve pratik bir tarif geliyor😋 Fotoğraf çekiminde dayanamadım, kocaman bir ısırık alıverdim😁🙈

Glutensiz Çikolatalı  Muffin

İçindekiler:

  • 1/2 su bardağı hindistan cevizi unu
  • 1/2 tatlı kaşığı kabartma tozu
  • 1/2 su bardağı hindistan cevizi şekeri veya bal (bal kullanılacaksa 1 yemek kaşığı ekstra hindistan cevizi unu ve 1 yemek kaşığı ekstra kakao ekleyin)
  • 4 yumurta
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 1 tatlı kaşığı vanilya özütü (yoksa toz vanilya)
  • 1/4 su bardağı hindistan cevizi yağı (ben mari usulü eritilmiş)
  • 2/3 su bardağı hindistan cevizi sütü (veya inek sütü)
  • 1 tatlı kaşığı elma sirkesi
  • 1 çimdik tuz
  • Bir avuç elde ufalanmış ceviz(arzuya bağlı)



Yapılışı:

  • Yumurta ve hindistan cevizi şekerini mikserle çırpın.
  • Ardından tüm malzemeleri ekleyip çırpmaya devam edin.
  • Kek karışımınızı muffin kaplarınıza boşaltıp önceden 175 dercede ısıtılmış fırında 20-25 dak. pişirin.
  • Kürdanla piştiğini kontrol ederek fırından alın. 

Afiyet olsun...

healyeatsreal.com
Çeviri:Peyruze Ensari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder