11 Ocak 2018 Perşembe




Dürüm yapabileceğiniz, pizza bazı olarak kullanabileceğiniz,sulu yemeklerinize şöyle güzelce daldırıp gönül rahatlığıyla  yiyebileceğiniz, hatta tortilla ya da krep için de iyi bir alternatif olabilecek bir ekmek türü: Naan 

Hintlilerin bu tandır ekmeği  paleo ve glutensiz de gayet başarılı bence.Hiç birşey yapmasanız bile,sıcacıkken üzerine küçük bir çay kaşığı sade yağla denemenizi öneririm, mmm😊😋

İçeriğindeki badem ununu ben bu sefer dışardan satın almadım ve çiğ bademi rondoda güzelce öğütüp kullandım.Tavsiye ederim, gayet iyi sonuç verdi.👌

Bu güzel tarifin lezzeti hayatınıza da tad katsın, sevgiyle kalın...💓

İçindekiler:


  • 1/2 su bardağı badem unu
  • 1/2 su bardağı mısır nişastası
  • 1 su bardağı tam yağlı hindistan cevizi sütü
  • 1/2 çay kaşığı tuz ( isteğe bağlı)


Yapılışı:


  • Tüm malzemeleri iyize karıştırın.
  • Önceden ısıttığınız yanmaz tavaya istediğiniz büyüklük ve kalınlığa göre kepçeyle karışımınızı koyup arkalı önlü güzelce pişirin.(Ben fazla doldurmadan orta boy kepçe kullandım)
  • Sıcak servis yapın.

Afiyet olsun...


Küçük değişikiklerle beraber kaynak: myheartbeats.com
Çeviri: Peyruze Ensari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder