8 Kasım 2017 Çarşamba

Bildiğim kadarıyla tiroid hastalığı olan insanların hemen hemen hepsi ince ruhlu, hassas insanlar.Tabi bunun dışındakiler hassas değil demek istemiyorum asla!🙈 Buradan yola çıkarak benim okurken keyif
aldığım, harika mesajlarla dolu özgün sözleri sizlerle  paylaşmaya karar verdim.Çünkü bu vesileyle ruhsal dünyamıza da bir lezzet katabileceğimi umud ediyorum😊.Keyifle okumanız dileğiyle, sevgiyle,huzurla kalın... 💓                  
Buyrun efendim:
''Bir ateş topunun etrafında dönüp duran ve yanındaki ayın denizi hareket ettirdiği mavi bir gezegende yaşıyoruz, ve sen mucizelere inanmıyorsun öyle mi?''
The goodquote

Bugün selenyuma değinmek istedim çünkü özellikle fitoterapistler tiroid hastalarının selenyum desteği almalarını öneriyor, peki neden?

SELENYUM

-T4 ün  T3 e dönüşümüne yardımcı olur

-Yüksek TPO  (Anti Tiroid Peroksidaz) seviyesini düşürür

-Kandaki hidrojen peroksidi düşürür

-Ruh halinizi iyileştirebilir, depresyona karşı koyar

-Kanser önleyici olabilir

-Uzmanlar başlangıçta 200mg ın iyi bir başlangıç dozu olduğunu ve güvenli üst sınır dozun 400mg olduğunu söylüyorlar

-MTHFR mutasyonu ihtimaline karşı selenyum desteği almadan önce kan testi yapmak akıllıca olacaktır.


Çeviri:Peyruze Ensari

➥Bu arada doğal selenyumu nasıl alabiliriz diye sorarsanız,bu konuda baş rolde brezilya cevizi var. Araştırmacılar tablet kullanmıyorsak günde 2-3 adet tüketmemizi öneriyorlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder