23 Aralık 2018 Pazar




BAL KABAKLI FUDGE BROWNIE

Bir gün, bir doktor derki,''İnsanlar için en iyi ilaç sevgidir.''
Bir başkası sorar,''Ya işe yaramazsa??''
Doktor gülümser, ve ''Dozu arttırın!!'' der😌

Ruhunuzda ve çevrenizde çözemediği hiç bir sorun yoktur dediğimdir kendisi:

Sevgiyle kalın efendim…💕

3 ana malzemesiyle neffiss bir ''fudge brownie'' tarifiyle geldim😋. Yapımı da son derece kolay bu tatlıyı, lezzetiyle de kaçamaklarınızda şiddetle öneririm; bağımlısı olmak konusunda uyararak tabii🙈 Esas kahraman bal kabağı ama, yoğun çikolata tadının yanında yok oluyor, bu yüzden bal kabağının esamisini bile hissetmeyeceksiniz, benden söylemesi.
Dahası var:yumurta, süt ve hiçbir un türü yok😃 ama çikolata aşkına, çoook lezzetli çoook😍
Bu arada çetin gurmelerimden sevgili Tahacığımın da testinden geçmiştir, gururla belirtmeliyim😍😃

**Orijinal tarifindeki miktarları ben yarı yarıya kullandım, dilerseniz iki katı miktarlarla da yapabilirsiniz tabii.

İçindekiler:
  • 1,5 su bardağı bal kabağı püresi (Bir önceki yemek tarifi paylaşımımda nasıl yatığımı anlattım)
  • 1 su bardağı kakao
  • ¾ su bardağı fındık ezmesi  (doğal ve şekersiz)
  • 2-3 yemek kaşığı akçaağaç şurubu(  hurma püresi , bal ya da öğütülmüş dut kurusu) Oranını damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
  • Üzeri için arzu ederseniz kakaolu frosting ya da çikolata sos (ben benmari usulüyle kakao yağı,bal ve kakaoyla çikolata sos yaptım, üzerine de doğal tereyağı,kakao ve öğütülmüş dut kurusuyla hazırladığım frosting kullandım, biraz da görsel amaçlı!!)

Yapılışı:
  • Tüm malzemeyi mikserle pürüssüz olana kadar güzelce karıştırın.
  • Karışımınızı, miktarına uygun, dibine  pişirme kağıdı serdiğiniz küçük bir fırın kabına koyun.
  • Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında yarım saat kadar pişirin.
  • Üzeri için isterseniz çikolata sos ya da frosting kullanabilirsiniz. Ben her ikisini de yaptım.
  • Ilıdıktan sonra istediğiniz gibi dilimleyip servis yapın.
  • Dahası var😃: Saklama kabında bir hafta buzdolabında saklayabilirsiniz.

Afiyet olsun…
Değişikliklerle birlikte kaynak: delish.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder