26 Mart 2018 Pazartesi


SÜTSÜZ KREM PEYNİR


On numara bir  krem peynir alternatifiyle karşınızdayım🙋.Vegan beslenenler ve süt ürünleriyle problemi olanlar için sütsüz ama son derece lezzetli bir krem peynir. Hatta krem peynir gerektiren tariflerde de gerçeği yerine rahatlıkla kullanabileceğiniz türden👌.Bir ara eliminasyon diyetim sırasında çok sevdiğim peyniri tüketemediğim dönemde keşfettim ve bugün de daha fazla geciktirmeden sizlerle paylaşmalıyım diye düşündüm.

Şimdiden afiyet olsun, sevgiyle ve sağlıcakala kalın efendim💕

İçindekiler:

  • 120 gr kaju (bir gece öncesinden ıslatılmış, yumuşamış)
  • 2 yemek  kaşığı limon suyu
  • 1/2 yemek kaşığı elma sirkesi
  • 2 yemek kaşığı sarmısaklı zeytin yağı (dolapta içine soyulmuş sarmısaklarla beklettiğiniz zeytin yağı harika olur-ki ben hem sarmısaklı zeytinyağı aroması için hem pratik sarmısak kullanımı için sık yapardım- Ya da iki kaşık zeytin yağının içine bir  diş sarmısak ezip karıştırdıktan sonra z.yağını ince bir süzgeçten geçirerek kullanabilirsiniz.)
  • Biraz tuz
  • Biraz biberiye


Yapılışı:

  • Biberiye hariç tüm malzemeyi blendırda krem kıvamı alana kadar ezin.Kıvamı için çok az su ekleyebilirsiniz.

Kaynak: natalietamara.co.uk
Özet Çeviri :Peyruze Ensari

1 yorum: