8 Mart 2018 Perşembe




              GUACAMOLE


Pazar günü büyük bir enerjiyle ve bir sürü planla evden çıktım ama dönüşüm pek sevimli olmadı. Organik pazarda alışveriş yaparken ayağımın kaymasıyla ve bir iki artistik hareketle 😂kendimi yerde bulmam bir oldu. Dizimde ciddi bir problem olabileceğini tahmin etmem zor olmadı çünkü canım inanılmaz derecede çok yandı😩 Maalesef yan iç bağlar zedelenmiş ve bir süre hareket etmemem gerekiyormuş.


“Problemlere odaklandığınızda daha çok problemlerle karşılaşırsınız. Olanaklara odaklandığınızda daha çok fırsatlarınız olur.”
Kushandwizdom


Peki, olanaklara odaklanıp bu duruma uygun pratik bir tarif bulamaz mıyım acaba🤔dedim ve bugünkü aperatif tarifine karar verdim.Tabii,doktorum duymasın ama çekimlerde biraz yaramazlık yapmak zorunda kalmış olabilirim🙈😊


Beslenme düzenimizde ana malzemesi ve geri kalan içeriğiyle ilaç niteliğinde Meksika mutfağından bir lezzet var bugünkü paylaşımımda:“Guakamol”.Harika bir hormon düzenleyici olması yönüyle- ki bundan uzun uzun bahsetmiştik daha önce- öğünlerimize sık sık katmamız gereken 🥑avokadonun çok keyifli bir halidir Guakamol. Benim kahvaltıda,öğlen veya akşam, hatta arada bayılarak tükettiğim doyurucu bir lezzet.Izgara et ya da köftenin yanına da çok yakışıyor😋
Şimdiden afiyet olsun, sevgiyle kalın efendim💕


içindekiler:



  • 2 adet olgun avokado (mutlaka olgun olmalı)
  • 1/4 su bardağı doğranmış kırmızı soğan
  • 1/4 su bardağı taze kişniş yaprakları(ben bazen maydanoz koyuyorum)
  • 1 yemek kaşığı doğranmış chili biber(ben bazen pul biber koyuyorum)
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 2 yemek kaşığı lime ya da limon suyu

Yapılışı:



  • Soyup çekirdeklerini çıkardığınız avokadoları çatal ya da bir ezme aparatıyla iyice ezdikten sonra geri kalan malzemelerle birlikte iyice karıştırdığınızda guakamolünüz hazır demektir.
Afiyet olsun...


Peki bunun yanında krakeri ya da cipsi nerde derseniz, ileriki paylaşımlarımda onu da vericem inşallah🤗


Değişikliklerle beraber, confettiandbliss.com
Çeviri: Peyruze Ensari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder