17 Ekim 2018 Çarşamba




''Gülmek aynı arabanın silecekleri gibidir. Yağmuru durduramaz ama ilerlemenizi sağlar.''

Gerard Jugnot


Ben de diyorum ki; bu gülmeler dostlarla sevdiklerinizle birlikte olsun.’’Sırf sohbeti devam ettirebilmek için uykuyla savaştığımız dostlarla’’…😍
Umarım, birlikte içten kahkahalarla gülebileceğiniz ve ilerledikçe hep yanınızda hissettiğiniz, camlardaki görüş alanınızı daha da netleştiren dostlarınız, sevdikleriniz çok olsun…🙏

Ben bu dostları çoook özledim…😔
Sevgiyle kalın efendim...💕

👉Bugün ThyroidNation.com dan daha önce bazılarının tiroid hastaları için faydalarından da bahsettiğimiz harika bir meyve suyu karışımı önerim var sizlere:
1 elma
½ su bardağı ananas
½ su bardağı tepesindeki saplarıyla pancar
2 adet kereviz sapı
1 adet havuç
📌Bunların içinde paha biçilmez bir ‘’kereviz sapı’’ var ki, kendisinden daha sonraki paylaşımlarında ayrıntılı bahsetmeyi planlıyorum.

1 yorum: