2 Mart 2019 Cumartesi


 GLUTENSİZ LİMONLU KURABİYE


''Hayat durup fırtınanın geçmesini beklemekle ilgili değil. Yağmurda nasıl dans edilir, onu öğrenmekle ilgili…''
Vivian Greene

Partneriniz varsa ne mutlu, ama solo da muhteşemdir. Sadece bu dansı yalnız veya kiminle yaparsanız yapın yorulduğunuzda dinlenmeyi öğrenin ama asla pes etmeyin.
Çünkü hayat dinamiktir
Çünkü hayat umuttur, ve negatiflik asla enerjinizi hak etmez…
Sevgiyle, umutla güzelliklerle kalın efendim...💕

Soğuk algınlığıyla mücadele ettiğim😷 ama sonunda benim kazandığım💪(ilaç kullanmadan iyileşerek!) zor bir haftanın ardından tekrar merhabalar🙋
Hafta sonu çayın yanında,sevdiklerinizle paylaşabileceğiniz  nefis bir kaçamak haberim var. Hele de limonlu tarifleri seviyorsanız ve illa da kurabiye diyorsanız ben de bunun adı🍋 GLUTENSİZ LİMONLU KURABİYE olsun diyorum.

Buyrun efendim tarife:

İçindekiler:
  • 2 su bardağı badem unu
  • 1 su bardağı öğütülmüş dut kurusu
  • 2 limon kabuğu rendesi
  • ½ çay kaşığı tuz
  • 2 yumurta akı (oda sıcaklığında)
  •  10 damla limon yağı (aromatik yağlardan)


Yapılışı:
  • Bir kapta badem unu, öğütülmüş dut kurusu, limon kabuğu rendesi ve tuzu karıştırın.
  • Diğer bir kapta yumurta beyazlarını mikserle bembeyaz tepecikler oluşana kadar çırpın ve içine limon yağını ekleyin.
  • Katı bir hamur oluşana kadar karıştırın.
  • Pişirme kağıdı serdiğiniz fırın tepsisine topçuklar yapıp dizin.
  • Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında 10-15 dakika pişirin. Badem ununun çabuk kavrulduğunu unutmayın ve kurabiyeleriniz birden yanmasın diye, pişerken gözünüzü ayırmayın.

Afiyet olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder