16 Eylül 2018 Pazar




MEYVELİ VE CHİALI KAHVALTI KAVANOZU


Günaydınnn🌺

'' Şu omuzlarınızda taşıdığınız dağlar var ya, sadece, onlara tırmanmanız gerekiyordu.''
Najwa Zebian

Bırakalım artık yüklenmeyi, sadece gerekeni yapalım yeter. Sadece omuzlarınızı boşaltın ve tırmanmaya başlayın.Korkmadan ve sabırla😌

Mutlu bir hafta sonu diliyorum, sevgiyle kalın💕
  
Bugün sağlıklı beslenme yolculuğumuza  son derece basit ve bilinen bir alternatif daha geliyor.👇 
Benim bugünkü kahvaltım böyle efendim -tabii güzel bir tatlı niyetine de tüketebilirsiniz-, son derce keyifliydi, tavsiye ederim:

1/2 su bardağı badem sütü ve orta boy bir muzu🍌 blendırda karıştırıp, 2 yemek kaşığı  chia ekledim ve tekrar blendırda karıştırıp, bir kaseye boşalttım. Buzdolabında 15 dk beklettim. Daha önce buzlukta dondurduğum şeftali🍑 dilimlerini (1 su bardağı kadar) blendırda ezdim- bir nevi sorbe oldu- ve kavanozun dibine boşalttım.Üstüne buzdolabındaki chialı pudingi koydum biraz da tarçın, oh misss. 
Yerken de kaşığımı şöyle kavanozun dibine daldırarak doldurdum, şeftaliye ulaşmak için😋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder